środa, 9 grudnia 2009

Kolczyki Pomarańczowe Kwiatki

Kolczyki są wykonane na szydełku. Rzeczywisty kolor kordonka jest w kolorze literek: pomarańczowych tylko troszkę ciemniejszy :) Na kole ze sztucznej biżuterii w kolorze srebrnym. Ich średnica to ok. 5 - 5.5 cm.
To jedne z 4 par kolczyków, które zamówiła u mnie Ola http://szkatulkazwyobraznia.blogspot.com/ zrobiłam jeszcze taki sam wzór w kolorze turkusowym i dwie pary we wzorze "Kataszy" w kolorze zielonej trawy i krwistej czerwieni. Paczkę już wysłałam i mam nadzieję, że dojdzie jeszcze przed świętami :)

2 komentarze:

  1. Przytulanko paczuszka dotarła na czas i kolczyki są cudowne;)Pomarańczowe poleciały z Paulinką na świąteczno-sylwestrowy wyjazd do Maroka;) Czerwone i turkusowe bardzo podobają się Izabelce;)moje zielone już nosiłam i też są cudne;)
    Dziękuję przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń